SKRIVET: 2010-01-22, kl 22:29:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hej!

Hälsningar från Malmö.
Degar här hos Nathalie och Fatima. Alla sitter vid varsin dator men vi umgås ändå ;) Sötungar vi är! Idag har jag handlad i IKEA, ovanligt?! Småsaker igen. Sedan har jag pluggat lite där Nathalie ställde upp som lärare :) Imorgon gör jag tenta här på högskolan i Malmö. Klockan 9 en lördag morgon, buhu!

Allt känns ganska bra just nu. Även fast det återstår en del att fixa med lägenheten vilket kommer ta tid, så känns allt helt okej. Jag bor i Malmö nu och jag trivs. Jag har människor runt mig som jag tycker om och skolan är helt ok. Och även fast jag saknar alla i Trollhättan väldigt mycket så känns det inte tvingat att vara från Trollhättan längre. Jag känner att jag inte orkar pendla så himla mycket som jag faktiskt gjort de senaste nästan tre åren. Jag kan knappt förstå att jag orkade pendla mellan trollhättan-halmstad-malmö? Men jag antar att jag så gärna ville vara med mina nära och kära och då får man faktiskt pendla :) Men jag saknar ändå alla där hemma. Det finns en person som jag inte heller pratar med, som jag gärna vill prata med igen, min vän. Till Trollhättan åker jag igen om några veckor dock. Kan inte vara ifrån mina älsklingar för länge! Och snart fyller Calina år!

Fårse vad helgen har att bjuda på? Jag tar faktiskt dagen som den kommer. Ha det bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: