SKRIVET: 2010-03-11, kl 22:09:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

uppdatering än en gång =)

Hemma från combat passet. Riktigt tufft men sjukt kul! Imorgon har jag nog träningvärk, härligt! not
Jag är glad att jag kommit igång med träningen iallafall och jag hoppas att det håller i sig!
Jag brukar skriva av mig när jag stör mig på något, kan låta som jag är en surkärring ibland, vilket jag ibland också är? Jag brukar störa mig på saker som jag inte anser är rätt. Men sådan är jag..
Nu stör jag mig iallafall, återigen på att allrummet är bokat bredvid min lägenhet. Som vanligt på helgerna här. Folk verkar tro att detta är ett festrum, vilket det egentligen inte är. Förra helgen stod folk och skrek på balkongen här bredvid mellan 12-3, sen somnade jag. Denna helgen ska dom inte få lika roligt kan jag lova, jag kommer att koka! Imorgon ska jag ner och prata med kontoret om möjligheten att byta lägenhet, hoppas!

jaja, nog om det. Imorgon ska jag och Fatima på bio och se Alice i underlandet 3D, heter den så? ;D Efter det blir det väl chill.. dush nu och sedan läggdags!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: