SKRIVET: 2010-03-10, kl 22:11:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

lite uppdatering..

ja ibland måste jag väl skriva lite i min blogg!

Sitter här i min lilla lya och har halvtråkigt. Men snart kommer min halvtidssambo som jag så fint döpt det till, så slipper jag sitta framför tv ensam. Hm vad ska jag skriva om, jag och Emely har börjat träna! Vi körde ett gympass igår på tjejgymmet, grymt! Imorgon ska vi vara ute god tid för att få platser på Body Combact passet. Kommer nog bli riktigt kul! Föreläsning och eget arbete imorgon, bara att kämpa på! I veckan får vi även tillbaka hemtentan i sociologi. Ska bli spännande. Jag hoppas att det inte blir för mycket att komplettera.

Idag har jag tittat lite på hur tidigare högskoleprov ser ut och är uppbyggda. Har även försökt mig på ett av de kortade högskoleproven. Och ja, vad ska jag säga? Provets uppbyggnad var lätt att förstå och det ser enkelt ut men man ska inte underskatta högskoleprovet. Det är svåra ord, kunskap i matematik behövs och man måste vara på hugget när man läser texterna. Det jag tror jag kan göra bra på provet är nog den svenska texten ( den engelska har jag inte kollat på än). Jag är ganska bra på att plocka ut det väsentliga i texter. Svåra ord kan jag nog säga blir 50/50. Jag kan en del men långt ifrån många. Matematiken får jag bara hoppas det bästa på! Statistiken och diagrammen kan dock gå bättre! Och engelskan, hm ja, jag är ju bra på engelska men hur bra?
aja, det får helt enkelt gå som det går. Jag ska göra mitt allra bästa!

Vet inte riktigt när jag åker till Trollis. Tänkte från början åka i slutet av nästa vecka men nu kanske jag väntar till påsk.. Beror helt på när folk är hemma.

aja, sov gott!


catja

Haha även om vi bor så nära så tycker ja ändå att de är roligt när du uppdaterar bloggen gumman:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: