SKRIVET: 2010-03-05, kl 01:08:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

la la la la

Ida ville att jag skulle skriva i min blogg så får väl klottra ner några rader :)
Vet inte varför jag har denna blogg längre. Jag skriver ändå bara vad jag gjort under dagarna osv. går medvetet inte djupare än så. Idag har jag köpt träningskort, äntligen! Det är nu jag sätts på prov: Kommer jag träna mycket eller är det att slänga pengar i sjön?? Nej då, jag ska allt träna ;) Dance pass imorgon tror jag! Idag har jag även umgåts med Fatima och Catja. En riktigt tjejkväll där vi målade naglar, åt pizzabullar och pratade problem. Det är väl sådant tjejer gör?? ;) Det är skönt att ha tjejerna i samma hus  då vi kan umgås lite när vi vill, toppen! Jag saknar Ida!! Känns konstigt att hon inte är i Malmö längre. Jag hoppas att vi ses snart och jag hoppas att vi båda jobbar i Malmö i sommar!

ja vad ska jag mer skriva medan jag väntar på att bli trött.. Imorgon är det skola, jakt efter böcker och träning. Hoppas att jag får lov att umgås med min käraste också, puss. Jag är helt insnöad på rosa nu. Rosa nagellack och läppstift ska inhandlas. jaaaa, jag lägger snart ner denna bloggen. Så onöööödigt haha varför skriver jag ens..

Calina, Sandra och Bea om ni läser detta så kommer jag antaligen hem runt den 20 Mars, tror jag! Nu är ett preliminärt datum satt iallafall thihi

Haaaeeeeej :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: