SKRIVET: 2010-03-19, kl 23:59:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

plugg och.. hundar?

haha jag sitter och kikar på Beus blogg där Cassilias vovvis är med och jag dör av skratt. han är så söt som bara han kan vara när han alltid kommer med sin anka i mun. och emelys vovve som tror han är liten och sitter i knät. alla djur har verkligen sina egna egenskaper =) oh jag vill också ha en! en vacker dag så..

har suttit och pluggat på min tenta i organisationsteori som vi fick ut idag. tänk att 1 fråga kan ta två timmar, och ändå blev jag inte helt klar! jaja, det tar ett tag att förstå den svåra texten, sedan ska man formulera det snyggt också med sina egna formuleringar. aja, jag har börjat med tentan direkt denna gång och inte väntat med den och det är det som är huvudsaken ;)

snart blir det trollis med ida, underbart! nej nu ska jag gå in till grabbarna och köra lite Wii, baj



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: