SKRIVET: 2010-04-15, kl 12:07:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

long time..

hej det var ett tag sen ;) sitter i min lägenhet som värms upp av den underbara vårsolen, underbart! vill egentligen vara ute idag och kanske fiska, eller grilla medan killarna fiskar ;) meeen, jag måste plugga. har mycket nu. statistiken och epidemiologin i skolan är hur svårt som helst. men jag kämpar! satte igång med matten igår. det är faktiskt roligt och jag känner igen allt en så länge ;) tycker om distanskurser faktiskt. häromdagen var jag också på deligeringskurs för medicinhantering. så nu har jag ett prov kvar att göra innan jag får min deligering. börjar jobba nästa vecka, ska bli riktigt roligt! som ni ser har jag välditgt mycket nu.. men som mamma sa.. detta året måste jag ge allt och så löser det sig förhoppningsvis nästa år. kaske inte socionomutbildning till hösten, men till våren hoppas jag!

vill fika med tjejerna egentligen. buhu



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: