SKRIVET: 2010-01-14, kl 22:20:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

godkväll

Så trött, så trött..
Nu är jag i Trollis efter att jag varit i Halmstad för att avsluta min kurs och hålla min presentation, vilket jag tror gick bra =). Har tagit det riktigt lungt hemma hos Frida tillsammans med klasskamraterna, eller föredetta klasskamrater det vill säga =( Men jag har med mig Nathalie och Fatima till Malmö vilket känns väldigt bra =)
Efter att jag kom hem från Halmstad igår, så åkte jag till Calina och tittade film. Idag har jag också varit hos Calina en sväng, sedan har jag försökt plugga. Imorgon blir det mer plugg!

Helgen blir nog mys med vänner och mina kära skolanteckningar =)
Flytt på söndag! Känns både tråkigt och roligt. Men så är det, godnatt!


Emely

Det känns säkert tråkigt gumman, men du vänjer dig snart :) Det tar sin lilla tid där, att förstå att man tagit steget ut och ska bo ensam.. eller åtminstonde utan din mamma :) Även om du bott själv ett tag redan. Känner du dig ensam i lägenheten en dag så ring bara, kommer ju trots allt bo 5 minuter ifrån dig.. så nära har vi aldrig bott tidigare, haha ;D Kraamar



PUBLICERAT: 2010-01-16, 23:39:41 | URL: http://paraiiso.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: