SKRIVET: 2010-02-18, kl 23:24:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

snö snö snö

nu måste jag få lov att klaga lite.. jag är så fruktansvärt förbannad trött på denna jävla snö! det slutar aldrig?! visst är det fint och visst ska det vara snö under jul men sen räcker det! när var julen liksom? vääääldigt länge sedan. jag blir så arg för snön bara ställer till det i trafiken och reseplaner blir inställda. jag och mamsen skulle ju åkt till malmö på lördag men det kommer vi antagligen inte att göra för ingen av oss vill riskera att drabbas av en olycka. då blir vi hellre av med lite pengar. men det är så suuurt. och hur mycket kommer jag missa av den nya delkursen som börjar på måndag? ingen vet ingen vet..

jaja, för några timmar sedan lämnade jag in min hemtenta till urkund och jag är ganska nöjd med mig själv. bra jobbat! får hoppas att det blir bra resultat också. imorgon är det förhoppningsvis tentafest (om inte vädret vill spela ytterligare ett spratt med oss så vi inte kommer utanför dörren) men det skall nog gå bra. imorgon under dagen ska jag även till SPA för att nobbra mina söta ögonbryn, thih.. nu är jag bra löjlig så jag ska stoppa lite mat i magen och sedan glo på tv, eller kanske någon film?

jag funderar på att sluta blogga, jag menar hur mycket skriver jag egentligen? :P det är bara vid sådana här tillfällen som det är bra att kunna skriva av sig lite men annars, nja.. någon, då tänker jag på en speciell person, hans namn börjar på D och slutar på AVID, tycker ju att min blogg är fruktansvärt löjlig? aja, han är hundra gånger löjligare. nej nu SKA jag dra mig, hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: