SKRIVET: 2010-02-10, kl 21:34:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

skrivlust!

Jag får väl passa på när jag väl har skrivlust..
Idag fyller min vän Catja 21 år. Ett stort grattis till dig söte! Vi bjöd henne på middag, god indisk mat och sedan åt vi oss mätta på hennes underbara kladdkaka som hon hade bakat! Det var väldigt trevligt. Idag har jag mest haft huvudvärk, fast nu börjar nog förkylningen släppa sakta men säkert. Trots detta har jag idag spacklat och målat väggen i den fula blå färg som jag har på ena sidan av väggen. De hemska hyllorna är borttagna och imorgon sätts förhoppningsvis mina fina hyllor och tavlor upp. Bilder kommer, snart!! Jag vill att allt ska vara fixat innan bilder läggs in på bloggen :) Dessutom köpte Dave en platt tv idag för en billig peng. Dock är det fel på den men vi ska se om det går att fixa, vore billigt i sådana fall :) Och då vore även lägenheten helt klar.

Imorgon har jag föreläsning där vi får hemtentan som vi ska jobba på nästa vecka, trevligt med plugg! Kursen är efter det slut och jag vet knappt vad vi läser om. Varför har man delkurser som enbart är på fem veckor?! På fredag, eventuellt lördag, fast det blir nog fredag :P Åker jag till Trollhättan, home sweet home! Det ska bli väldigt mysigt att komma hem och komma bort från Malmö lite. Även fast jag gärna hade varit kvar i mitt nya hem så känner jag att jag behöver komma bort lite. Vart så mycket de senaste veckorna. Jag har lärt mig att man ska ta dagen som den kommer, helst inte planera något. Jag ska sluta planera saker..
Ska bli underbart att träffa mamma, katten, Calina, Sandra och även Ida sista kvällen!

Disk nu efter födelsedagsmiddagen, chefen i huset måste väl göra det ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: