SKRIVET: 2010-02-05, kl 23:49:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

min alldeles egna ida!

Jag och Catja har precis kollat på kort från sommaren där Ida självklart medverkade :) Och jag saknar henne så himla mycket! Så mycket.. Vi har inte setts så mycket sen vi båda flyttade och jag längtar verkligen efter henne. En vän som ställer upp i alla lägen, då menar jag verkligen alla. Hon har aldrig svikit mig, aldrig någonsin. Och så roligt vi alltid har det tillsammans. De två somrarna som vart nu har vart underbara med henne. Vi har gjort så mycket skoj! Ida, jag lovar dig att sommaren som är framför oss ska bli den bästa för oss igen. Vi ska hitta på så mycket roligt. Vi ska vara i din, min och vår stad. Vi ska utnyttja sommarlovet och njuta av sommaren och vår vänskap. Jag älskar dig! ps. jag hoppas att vi ses nästa helg, jag lovar att hjälpa dig med pluggandet ;) Ha det nu så trevligt i Trollis!


ida

älskar dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: