SKRIVET: 2010-02-03, kl 14:25:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

haj säger vi från skåne!

Dall men mysig dag i studenthemmet rönnen :)
Dagarna här i Malmö flyter på, fort. Jag trivs som handen i handsken. Just nu sitter jag i Catjas lägenhet, som är 20 meter från min lägenhet. Vi har varit och handlat så nu ska vi laga lite mat. Jag håller dessutom på att tvätta, eller höll på lättare sagt, nu har det svämat över i tvättstugan. Jag lovar det var inte mitt fel!

Igår vart vi på bio "snabba cash" som är en bra film! Riktigt bra skåderspeleri. ooh vad jag älskar att bussarna går hela tiden och fram till 2 på natten varje dag :) Nästa vecka har jag planerat att komma igång med träningen, får väl se hur det går men snygg ska man bli ;) Eller ja, snyggare ;) Nästa vecka ska jag även ta tag i Komvux så att jag kan läsa upp Ma B och så skall jag även snacka med studievägledare för Socionomprogramet. Jag SKA bli Socionom :)

Trollis imorgon tror jag! Ska bli himla skönt att träffa mamma & tussi, Ida, Calina, Sandra och många fler! Ska bli skönt att komma hem till gamla trakter ;)

Nu ska jag kolla om min tvätt torkat och sedan försöka locka hit käre David för att äta lite frukt, hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: