SKRIVET: 2010-02-04, kl 21:17:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

ångest!

Jag har en sådan fruktansvärd ångest! Det var tänkt att jag skulle åka till Trollhättan redan idag egentligen, men annars imorgon. Men tågbiljetterna är väldigt dyra just imorgon och jag känner att jag även börjar bli sjuk, eller så är jag helt utmattad efter flytten till Malmö. Jag känner att jag knappt kan tänka utan kan ligga i sängen hela helgen för att ta igen mig. Dock är jag ledsen för att Ida är hemma, Sandra hade jag planerat träffa, mamma och katten vill träffa mig och kära Calina har födelesedagsmiddag vilket jag missar :( Tanken på att jag missar allt detta är lite jobbigt, jag har ju längtat så. MEN, grejen är den att jag från torsdag nästa vecka och en vecka fram är ledig eftersom jag har hemtenta. Så jag tänkte att jag åker då istället då jag mår bättre och om biljetterna är billigare. Jag måste hem snart iallafall.. Och Calina, jag har en överraskning till dig när jag kommer hem (förhoppningsvis nästa vecka), så då tar vi igen att jag nu missar din middag.

Iallafall.. Jag sitter här vid min dator medan David och hans polare lagat middag åt oss. Jag känner mig så sjuuuk.. Skolan går bra. Presentation av arbete på tisdag och på torsdag får vi hemtentan att jobba med.
Nu ska jag dra mig och få lite mat i magen. Tjing! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: